چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
سفارش هم از طریق سایت و هم از طریق دایرکت و یا تلگرام قابل ثبت می باشد.
ارسال سفارشات چند روز پس از ثبت سفارش است؟
مجموعه گپ همه روزه در حال ارسال سفارشات است اما برای هر سفارشی که ثبت می گردد حداقل به دو روز کاری جهت پردازش سفارش و بسته بندی آن نیاز است.
چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش و گذشت حداقل ۳روز کاری پس از ثبت سفارش در صورتی که پیامک کد رهگیری را دریافت نکردید از طریق دایرکت اینستاگرام و یا تلگرام مجموعه درخواست کد رهگیری نمایید.در صورتی که کد رهگیری را دریافت کرده اید اما بسته شما به دستتان نرسیده، مشکل پیش آمده صرفا از طریق پست قابل رهگیری است و عواقب آن متوجه مجموعه نخواهد بود.
آیا شرایط نگهداری در انبار برای سفارشات و ارسال یک جای آن مقدور است؟
در گذشته این امکان برای خریداران گپ فراهم بوده است اما به دلیل کمبود جا در انبار در حال حاضر این امکان دیگر وجود ندارد.
قوانین بازگشت محصولات به چه صورت است؟
تمامی سفارشات با فیلمبرداری انبار در هنگام بسته بندی پردازش می شوند در صورتی که بسته دریافتی مشکل داشته باشد و یا هر یک از محصولات مغایر با سفارش شما ارسال شده باشند ویديو چک صورت میگیرد و درصورتی که مشکل از جانب شرکت بوده باشد مبلغ سفارش عودت داده میشود و در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه شرکت گپ نخواهد بود. و توصیه ما بر این است که خریدار مشکل پیش آمده را از طریق اداره پست پیگیری نماید.
آیا ممکن است برخی از آیتم های سفارش ارسال نشوند؟
به ندرت پیش می آید که محصولی که روی سایت موجود است در انبار موجود نیست و یا دارای یک ایراد جزئی است که باعث میشود تا از بخش کنترل کیفیت عبور نکند در این حالت پشتیبانی مجموعه پیش از ارسال بسته با شما تماس خواهد گرفت و ضمن عذرخواهی بابت مشکل پیش آمده مبلغ آیتم حذف شده را به حساب شخص واریز کننده برگشت میزنند.