دسته بندی محصولات

۷ عادت ایجاد کنید و از ۹۷٪ از مردم جلوتر باشید!

در این مقاله قصد داریم ۷ عادتی رو به شما معرفی کنیم که با یادگیری و پیاده سازی آنها در زندگی خود میتوانید از اغلب اطرافیان خود جلوتر باشید…

قبل از شروع باید این نکته را یادآوری کنیم که انجام تدریجی یک عمل در دراز مدت میتواند آن عمل را تبدیل به یک عادت کند، عادت سازی یک عمل ساده و در عین حال بسیار سودمند در جهت هدفمند کردن روند زندگی میباشد. ما در یک مقاله آموزشی در آینده به طور کامل به روش های عادت سازی خواهیم پرداخت.

۱. برای خودت غذا بپز!

غذا پختن

مورد اول به همین سادگی است! همه انسان ها می خواهند سالم باشند اما سلامتی مانند یک محصول در یک فروشگاه نیست که به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید بلکه باید آن را به دست بیاورید و مهم ترین مرحله برای داشتن یک بدن سالم خوردن غذای سالم ومفید است.

متاسفانه در دنیای امروزی دغدغه‌های فراوان سبب شده تا انسان ها به خوردن غذاهای آماده و بیرونی تمایل بیشتری داشته باشند اما این رویکرد به مرور زمان درصد سلامتی را در رده های سنی مختلف نسبت به گذشته کاهش داده است. پختن غذا برای خودتان باعث میشود علاوه بر کنترل کیفیت غذایی که میل میکنید در هزینه هایتان هم صرفه جویی شود… پس پختن غذا برای خودتان را تبدیل به اولین عادت خود کنید.

۲. ورزش کنید!

در راستای تلاش برای سلامتی در دنیایی که محیط های مجازی باعث شده تا کم تحرکی رواج بسیار زیادی پیدا کند و اغلب مشاغل به پشت میزنشینی محدود گردند، ورزش کردن به طور چشم گیری میتواند بر سلامتی شما تاثیر بگذارد.

مهم نیست که ورزش کردن برای شما منجر به کاهش وزن و … بشود یا نه، نکته مهم این است که حتی یک پیاده روی ساده در پارک هم می تواند کفایت کند. ورزش کردن شما را پر انرژی تر و متمرکز تر میکند و همین مسئله سبب میشود تا در زندگی شخصی و کاری موفق تر عمل کنید. برای عادت سازی این ویژگی به سراغ ورزش های معقول روزانه بروید این ورزش ها علاوه بر تاثیر بر سلامتی شما، در طول زمان، ظاهر و اندام متناسبی را هم برای شما به ارمغان می آورند.

۳. در زمان حال زندگی کن!

امروز یک هدیه است پس بابت چیزهایی که در زندگی داری سپاسگزار باش. بابت خانواده، سلامتی، و تجاربی که تا به امروز به دست آورده ای.

زمانی که متوجه ارزش امروزت شوی زندگی شادتر و موفق تری خواهی داشت.

۴. برای روزت برنامه ریزی کن!

و البته که کارآمد ترین ویژگی برنامه ریزی کردن است.برنامه ریزی سبب میشود تا کنترل زندگی را در دست خود احساس کنید. برنامه ریزی یک تصویر از هزارتوی زندگی به شما میدهد تا بتوانید به کمک به سمت اهداف بلند مدتتان مسیریابی کنید. برنامه ریزی روزانه از آن جهت در عادت سازی مهم تلقی میشود که توانایی مدیریت وظایف کوچک در دراز مدت شما را برای مدیریت اهداف بزرگ و مهم ورزیده و آماده میکند.

ما در یک مقاله در گذشته به صورت کامل به اهمیت برنامه ریزی در موفقیت پرداخته ایم. برای دیدن مقاله بر روی لینک مقاله کلیک کنید.

محصولات مرتبط با برنامه ریزی روزانه و عادت سازی فروشگاه ما را در زیر میبینید:

۵. از نقاط امن خود خارج شوید!

برای دگرگونی کامل زندگی خود لازم است تا بتوانید با نقاط امن خود خداحافظی کنید و دست به تجربه های جدید بزنید. میتوانید از عادت سازی شروع کنید در واقع هر عادتی که در خود ایجاد میکنید شروع یک تجربه در خارج از محیطی است که به آن عادت داشته اید.

۶. کلمات جادویی روزانه!

جملات تاکیدی یک ابزار قدرتمند برای یادآوری این مسئله است که چقدر ارزشمند هستید، پس اصلا آنها را فراموش نکنید. وقتی شما به طور مرتب و متناوب جملاتی تاکیدی را تکرار و یا یادداشت میکنید به مرور زمان در ناخودآگاه شما ثبت شده و به آن باور میرسید. پس جملات تاکیدی مهم خود را پیدا کرده و هر روز با خود تکرار کنید.جملاتی مثل : این من هستم که زندگی ام را کنترل میکنم، امروز قرار است بی نظیر باشد، من به هر آنچه که بخواهم میرسم، من قادر به همه چیز هستم و ….

۷. مدیتیشن!

در هر روز خود حتما مدتی را به مدیتیشن اختصاص دهید. مدیتیشن علاوه بر آنکه شما را آرام و ریلکس میکند میتواند باعث کاهش استرس، افزایش استقامت روانی و در نهایت باعث سلامتی روحی و روانی شما خواهد شد. حتی برای ۱۰ دقیقه در روز به مدیتیشن بپردازید.

در نهایت با انجام همین ۷ عمل ساده در هرروز و اختصاص زمان هرچند کوتاه به هر کدام از این ۷ مورد، با گذشت زمان تاثیر فوق العاده آن را بر زندگیتان خواهید دید! موفق و پیروز باشید.

ادمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *